ThereseStrid

Paus

Har vart lite mycket det senaste och inte har det vart ork till att skriva något här!
Fast det har hänt ganska roliga saker det senaste i privat livet, jobbet orkar jag inte ens tänka på längre.
Privat har det vart mest glädje men även lite jobbigt.
Tråkigt att veta om att någon i ens närhet kanske inte kommer vara kvar så länge till och man kan inte göra mer än att se på och känna sig maktlös!
Känns som alltid att det är de goda som får lida för de onda.
Och jag känner mig mer och mer avtrubbad för våld och död känns det, helt sjukt!
Nu tillbaka till all glädje!
Var ute med några kompisar på Nöjes för en månad sen, riktigt rolig och trevlig kväll! Kändes kul att umgås med lite annat folk för en gångs skull :)
Sen kom min födelsedag och jag hittade gråa hår på huvudet, bara att acceptera att man blir gammal! :( Känner mig som 62 år vissa dagar, men samtidigt som 14 år andra dagar och undrar vart åren har tagit vägen? Hur kunde jag bli så gammal utan att ha gjort ett skit?
Virres födelsedag kom och överraskade henne med en hemma fest hos mig och sen krogen på det! Härligt att kunna göra någon glad! :)
Massa smått och gott har vart däremellan men skriver inte ut allt.
Men det största sparar jag till sist!
Fast hon är minst så är hon störst just nu! Jag fick världens bästa present på min födelsedag oxå! Nickie kom till världen och jag blev moster för fjärde gången!
Alla mina syskon barn är speciella men att just få ett till på en dag som annars är min egen var rätt häftigt!
Älskade lilla Nickie!


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: