ThereseStrid

Nu har jag gjort mitt :)

Dagen börja med att jag vakna vid 8 och drog i väg ett sms till Jocke och såg så han var vaken och kom med bussen. Han var ju så klart uppe med tuppen som vanligt så vad hade jag och oroa mig för? :) Fick svar tillbaka från han att det hade vart skönare om jag körde han i stället för han skulle få åka buss. Men palla att köra typ 30 mil i detta väder själv? Nej inte i dag känns de som. Om jag hade haft hela dagen på mig kanske det hade gått. Fick iallafall enorma skuldkänslor när han fråga och jag inte orka så jag tänkte bättre att hitta på nåt än att ligga i sängen och tänka på de. Ha ha sagt och gjort, åkte hem till mamma vid halv 9 och väkte Carro och Päron :D
Var även ute på katt-jakt, Sigge hade inte vart inne på hela natten så jag var ute och leta efter honom men hitta han inte men hitta iallafall min lilla Nikki så hon kom in lite senare iallafall :) Men Sigge dök oxå upp senare så hade han hela pälsen full med snöbollar typ, stackarn. He he.
Men nu sitter jag här och funderar starkt på att sova en liten stund, har ju redan vart uppe och borstat av bilen två gånger och vart ute och härjat så jag är lite trött.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Carro
skriven :

Du behöver väll fan inte söva! Tänk på dom stackarna du väckte istället skit unge!!