ThereseStrid

Sjuk :(

Har gått och blivit sjuk, eller förkyld heter de väl. Men är skit hänging, men nu efter att jag har fått i mig lite mat och så känns det lite bättre. Ska ta en tablett sen innan jag lägger mig så jag hoppas jag kan sova hela natten.
Så alla planer jag hade för helgen får jag skjuta på. Typiskt att känna sig dålig när det är så himla fint ute på dagarna! :(
Kollar på "Så ska det låta" nu och Caroline af Ugglas är ju med i ena laget, jag vet inte vad jag tycker om henne rikigt hon är sååå svår tycker jag. Men hon är ju duktig men svår alltså. He he. Men det är ju tur att man inte behöver vara bästa kompis med henne :D
Prata med syrran oxå förut om lite allt möljigt, sa att jag hade fått så himla mycket finnar nu (som alltid) men då sa hon att jag skulle sluta med p-piller. Jag har ens inte tänkt på att de kunde va dom. Ha ha smart jag :) Jag kommer nog inte sluta med dom men ska prata med barnmorskan eller vem det är man är till nästa gång jag ska ha nya för att se om hon kan tipsa mig om något annat eller kanske en annan sort som är bättre. Vet nån om något om sånt?
Nej nu blir det ryggläge tills i morgon! God natt!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 emelie
skriven :

jag hade minipiller som heter minipe. Dom va jättebra, inte så mycke hormoner i dom som gör att man får finnar och så. Dom e iaf jättebra tycker jag :)

2 Anonym
skriven :

ja absolut, det kan vi göra tycker jag :) Alltid trevligare med sällskap :P

3 Fia
skriven :

jag fick åxå mycket finnar av vissa p-piller..men ja bytte te jasmine å då blev det mycket bättre med finnarna! =)