ThereseStrid

Känslor..

Bajs vad jag känner mig lättlurad.. Eller det är kanske fel ord, men känner mig dum :S Gick på en nit känns de som. Trodde verkligen jag skulle få den här chansen att komma vidare i jobbet, inte bara sitta på de här småstationerna och rulla tummarna. Jag håller på att få krupp när jag har för lite att göra! Jag vill gå till jobbet och JOBBA av mina timmar, inte sitta och kolla ut i skogen. Hade sökt en tjänst i Karlstad som chefen mer eller mindre hade "lovat" (de är väl dumt att säga att han hade lovat, men de kändes som det verkligen skulle bli så) sen när de har möte om detta nu med facket så säger facket nej och jag kommer inte få den. Men hoppas på att få bli förflyttad till Bäckebron iallafall och lära mig mer stationer på Frykdalsbanan. Jag känner mig så dum som gick på de där och har nu gått och sagt till folk att jag nog ska börja jobba i Karlstad. Piss :(
Men jag har ju ett jobb iallafall och de är huvudsaken! :)

Har haft långledigt nu i helgen, hann med mycket saker då kändes de som. Jossan har flyttat till Skoghall igen så jag och Virre var och hälsa på henne i torsdags, mysig lägenhet hon har fått tag i, synd bara att de inte var eget sovrum, men med lite tyg så går allt att fixa ;)
Sen var jag, Sebbe, Sebbe, Rebecca, Syrran och Kenta i Örebro i lördags, hur gött som helst bara att få åka i väg och kolla i någon annan stad efter grejer. Men nästa gång vi åker dit kanske vi kan välja en dag då det inte blåser så mycket! Ha ha. På kvällen slappa jag och Sebbe bara tills Jossan ringde och undra om vi skulle med till Virre en stund, sagt och gjort så åkte vi dit, men både jag och Sebbe va sletna så vi stanna inte värst länge. Men kul med lite sällskap en sväng iallafall.
Mors dag i söndags innebar besök på Hammarö och Väse. Åt så jäkla mycket god mat! Sebbes lillebror hade gjort en helt underbar efterrätt som jag skulle ha kunnat ätit ihjäl mig på! Jäklar vad gött!! Sen hade jag ju beställt mat hos mamma oxå som var god! :) Hon fick en blomma och en bricka av mig som hon önskat sig så hoppas hon är nöjd :)

Sänder en extra tanke idag till alla som kände Malin, åren har gått så sjukt snabbt och man glömmer alldeles för lätt ibland tyvärr, men blir genast påmind så fort det dyker upp en motgång för någon man känner! <3
Kunde jag göra nåt så skulle jag göra det på en gång!
Var rädda om alla nära! Ni vet aldrig när det är försent!

Ut och njut av vädret!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: