ThereseStrid

Ska jag eller ska jag inte?

Funderar på att säga upp min lägenhet nu, men står ändå i valet och kvalet :S
Letar för fullt efter en 2a i Karlstad, när man väl hittar en så är det inflyttning omgående som gäller och de kan jag ju inte ta med tanke på vad kostnade skulle bli för dubbelt boende i 3 månader.
Min tanke är att säga upp lägenheten, leta som en dåre efter en 2a om jag verkligen inte hittar någon så får jag lösa de lite provisoriskt att ta en 1a så länge och leta vidare sen, bara jag får in mina möbler någonstans. Synd att mamma och pappa har så jäkla mycket möbler redan annars kunde mina ha fått stått på förvaring där men men :)
Får tänka på detta och hinna smälta de lite mer tills i morgon och slå kanske slag i saken då! :)

Annars rullar allt på som vanligt igen efter en veckas ledighet :) De var gött att ha semester och jag tyckte ändå att jag hann med att göra ganska mycket! :) Dock lite tråkigt att inte ha några pengar när jag ändå var i Göteborg, men de går fler tåg!
De enda som var trist var ju att jag var ledig helt själv och började tröttna rejält på att vara just ledig på torsdagen/fredagen och de börja krypa i kroppen! Synd att man inte har ett jobb där man bara kan hoppa in och jobba lite extra på när man just känner för de! :)
Annars innehöll semestern: lite bebis mys med Matte och Annas lilla tjej :) Så jäkla söt! Men oj så liten! Längesen jag träffa på en sån liten bebis nu ju :) Nyklippning av håret även färgning! Skönt att bli av med allt slitet! Tog mig i kragen och hälsade på Cathrin oxå som jag nog har sagt i över 1 år att jag skulle göra! Som alltid är det lätt att prata med henne och vi kan prata om allt! De är tjejen hela dan de! <3 Gick även på bio och såg den nya Pirates filmen med Linda, Anders, Sebbe och Viktor! Av mig får den helt klart godkänt! Många andra som inte vart nöjda med den, men jag hade inga förväntningar och var helt klart nöjd! :)
Nej nu ser jag fram emot nästa semester som börjar om 8 dagar och varar i 4 veckor! Gött!

Hoppas på att man hittar något roligt i Örebro i helgen när jag Sebbe, Sebbe och Rebecca ska dit :) Skulle vilja ha kläder i massor! Och ett par braiga skor! Men vi får väl se!

Dags att göra lite nytta! Leta lägenhet!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: