ThereseStrid

Ur "En härlig bok".

Dagens ord i boken var i dag "Vi har rätt att välja om vi vill vara ifred." Just i dag berörde dem orden mig nåt så fruktansvärt! Jag är den där människan som måste få vara ifred i bland. Jag vill bara vara hemma i flera dagar i sträck vissa gånger och slippa gå ut. Jag har haft egen tid nu i två dagar. Vart hemma och bara vart ensam, jag har ju såklart träffat folk på jobbet och så men jag har vart hemma utan att behöva göra något speciellt, de två dagarna behövde jag för att ladda om.
I kväll väntas en kväll hos Sebbe! Som jag har längtat! :) Hur sent de nu blir i kväll återstår att se eftersom ett tåg har gått sönder och jag förmodligen kommer få sitta kvar här ett bra tag.
Men jag är glad att jag får spendera natten där iallafall! Skönt att ses innan jag sticker till Gbg i helgen och träffas Matte och Annas bebis! :))

Jag har rätt att välja.......

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: