ThereseStrid

Behöver..

Jag skulle behöva en heldag hemma med lås och bom på min ytterdörr så att jag inte kommer på något annat att göra än att städa klart och fixa till i min lägenhet!
Ska försöka ta tag i en garderob nu i veckan och måla om den och fixa in 2 skohyllor så inte alla mina skor bara ligger i en stor hög där inne!
Men det är ju alltid det dära men! Jag jobbar ju denna vecka oxå, dock bara 2 nätter till efter detta pass men ändå så blir jag så psykist och fysikt dålig när jag jobbar nätter! Jag får inte ett skit gjort då typ. Men nu ska jag verkligen försöka!! Sova ut, äta bra, ta en promenad och sen sätta igång! Det är bara att ge sig fan på det!
Och jag vet ju va gott det är för själen sen när allt är iordning och allt är rent hemma!
Ny städat och rena sängkläder, finns de nåt bättre för en trött kropp?! :)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: