ThereseStrid

Börjar tappa...

Jag har verkligen börjat tappa tron på att det finns vettiga killar i detta jäkla samhälle.
Jag börjar tvivla på mig själv att det kanske är jag som är lika ovettig som dem, jag kanske ger dem för mycket uppmärksamhet när det väl gäller och man ska väl egentligen vara den som är svår?!
Jag är den som gärna skämmer bort folk som jag tycker om i min omgivning och när jag kan göra det framför allt.
Men jag kanske ska bli som de där andra tjejerna som utnyttjar killar på olika ting?!
Ska man behöva vara den där tjejen som är helt rubbad och tror att killar ska bjuda på dricka på krogen, att de ska köpa prylar, att de ska köpa smycken, att de ska köpa kläder, att de ska köpa resor, att de ska köpa bilar, att de ska betala allt åt en?! Ska man behöva vara så för att få tag i någon?!
Killarna kanske får ligga lite med tjejen som tack?!
Fattar inte hur killar eller tjejer tycker att sånt kan vara attraktivt ens?!
Jag hatar människor som lever på andra, men de kanske är sån man ska va nu?!
Visst fan kan jag vara jävligt rubbad och skrika och skräna åt folk, säga vad jag tycker och tänker om folk, bli aggressiv för ingenting och va allmänt jäkla dryg!
Men den dagen jag blir så jävla dryg så jag utnyttjar folk och bara spelar ett jävla spel så hoppas jag fan någon bankar vett i skallen på mig!!
Jag har tydligen betett mig jävligt dåligt mot folk för att de inte "litar" på mig längre och de är såklart synd!
Men den dagen jag sjunker så lågt som de tror att jag ska göra så ska jag nog vara väääääligt mycket lägre ner än vad jag är nu!
Och den som tar illa upp nu kan ju själv fråga mig om den är rädd att det berör denna person.
Nu ska jag skämma bort mig själv för MINA EGNA PENGAR!!!

Och såklart handlar inte allt om pengar!
Men jag gillar inte grejen med att utnyttja andra människor helt enkelt och det behöver inte bara va ekonomiskt utan psykiskt oxå!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 cathrin
skriven :

du hittar han snart det lovar jag. såå görsnygg du är i håret nu så får du väll vem som helst på fall. :D

2 Therese
skriven :

Ååå du är så gullig Catten ;) Klart min nya snygga frisyr kommer locka hem dom :P haha.