ThereseStrid

Dessa textiler!

Gardin domaren var här igår på middag och lite gardin tips.
Hon synade gardinerna och tyckte de var fina så hon godkände dom! 1 poäng!
Sen visa jag henne vad fint jag hade strykt dom för att lägga upp dom med ett sånt där kletigt band man får med från IKEA, hon godkände strykningen men inte mina mät insatser! Hon sa att det inte var rakt! 0,5 poäng!
Sen det sista som hon gnällde mest över, jag hade tydligen satt dom åt fel håll?! Jag får ta tag i det där och vända på dom så de sitter rätt då. Hur nu någon kan bestämma vad som är rätt och fel :P Aja det blev väl 0 poäng där!
Men summasumarum 1 och 1 halv toast av 5 för utförande av gardin montering är väl inte fy skam?!

Tack för hjälpen Virre ;)

Nu ska jag äta upp frukosten och dra på mig ett ansikte och inhandla en redbull och flyga väster ut i ett par timmar! Tjoo!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 cathrin
skriven :

när vi har flytta får du följa med å köpa gardiner å hjälpa mig så kan virre komma å hälsa på sen:P