ThereseStrid

Fin besök!

Har vart på fin besök hos Emelie i eftermiddags!
Riktigt roligt att träffas igen efter 1 år! Vi är sjukt dåliga på att höras av! :( Men hoppas det kan bli ändring på det nu!
Du vet att du alltid kan höra av dig till mig :)
Vi är rätt lika och har mycket gemensamt och allt känns så lätt när jag pratar med henne! Hoppas på att få bjuda på en fika nästa gång vi ses! :)
Och grattis på din födelsedag i morgon tjejen! Sorry att jag hade glömt! Men minnet är bra med kort! :)

Åter igen för sista passet för denna vecka på jobbet! Börjar tungt och inleder med ett avsnitt av Revenge, sen åker nog boken fram ;) 2 tåg på 10 timmar är inte så mycket att hänga i granen!!
Trevlig kväll! :)

Och grattis till alla Therese liksom mig själv som har namnsdag idag! :)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: