ThereseStrid

Gått

Åå hej här var de svettigt värre idag!
Klev upp och duscha av mig allt de varma från natten och gjorde mig iordning.
Sen gav jag mig av till staden för behandling men blev uppringd när jag inte var alls långt därifrån och då undra de om jag kunde komma senare, så 2 timmar senare och många steg senare satt jag där men då blev det uppskjutet igen och jag fick knalla hemåt.
Jag var inte riktigt klädd för att va ute och knalla hela stan runt så de var rätt varmt och svettigt och min ny tatuerade arm värkte!
Så nu har jag lagt mig ner i soffan med min bästa hund gosedjur och myser och tycker synd om mig själv!
Ska till Lars och boka in ny tatto tid vid 4 sen vidare på behandling vid 5 igen!
Bättre lycka då ;)

Aj aj aj...

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: