ThereseStrid

Hahahahaha

Cathrin vad tycker du om dagens program av WF? Haha jag döööör!
Tur att jag har Cathrin som min mupp kompis och kan prata med om det här programmet ;)
Nu ska jag se klart de sista här och sen fixa lite på datorn innan jag tar kvällen!
Fin dag i morgon på kontoret väntar, sen fixa alla måsten som jag har vart för lat och dum för att inte tagit tag i det senaste! Och stooooorhandling!! Tur man fick fet lön denna månad så man kan fylla upp alla skrymslen och vrår! :)

Natti Natti!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 cathrin
skriven :

orkade inte hålla mgi vanken igår men ska kolla på play sen ikväll när daniel kommer hem så han akn ta mille så jag inte blir störd:p

2 Anonym
skriven :

Meddela sedan så jag vet ;) Kanske titta ut en sväng till veckan om det passar! :)

3 cathrin
skriven :

såå jäävla bra. det blir bara roligare å roligare, jag älskart:D