ThereseStrid

Har jag blivit sååå gammal?!

Hängde en fin liten påse på min dörr när jag kom hem förut, tänkte att brevbäraren kanske inte fått in all post så jag tog upp och kolla va de var, då var de några "damtidningar" i den. Ingen avsändare och de var inte adresserade till mig så antagligen är det väl någon snäll människa som tycker att jag ska börja läsa såna tidningar :P
Har inte en aning om vem det är som vart här med den men kanske någon granne?! :) Vem vet?!
Eller har några andra 25 +are fått en lika fin påse idag?! ;) Haha.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 cathrin
skriven :

haha jag tror jag dör, det va roligt gjort tycker ja men borde ju va nån som vet att du är den störste tanten någonsin. väldigt bra tidningar de där faktikst, korsord och grejjer ju.

2 Therese
skriven :

Det kanske är så att du behöver dom Catten? ;P Kan ju komma förbi med några stycken, har ju ett par så :P haha!

Ja jag är väl syrran alltid ha sagt, Väses yngsta tant! Hahahaahha