ThereseStrid

Härligt!!

Har precis slagit upp ögonen och ser att klockan nästan är 10 och jag somna typ halv 3 i natt. Har sovit som en stock hela natten!! Var längesen jag var så trött alltså, blev en jätte konstig sömn natten till igår så nu känns det skönt att vara utvilad! :)
Gårdagen var hur bra som helst!
Besöket hos Linda var riktigt roligt! Kul att få se vad hon ansvarar för när hon är och jobbar :) Hon sålde även en jacka och en sporttop till mig så jag hoppas jag kommer bli nöjd :)
Vi tog en lunch och snacka lite och sen var det dags för henne att börja jobba igen och då åkte jag hem mot Karlstad.
Du vet Linda att jag ställer upp till 110% för dig! Älskade vän!

Väl hemma vart det lite vila i soffan någon timme.
Sen upp och göra sig iordning och dra vidare till Hanna! Tog cykeln dit och folk lär ha skrattat, jag hade ingen luft i däcken, sadeln var tok låg och jag svettades som en gris. Såg nog åt Pippi Långstrump när jag kom åkandes :P
Men kvällen hos Hanna var riktigt rolig!! Skrattade så jävla mycket och var roligt att få träffa 4 helt nya människor för mig som man ändå har så roligt ihop med! :)
Virre dök upp där oxå så då bestämdes det ett krogbesök för oss och de blev det, som för typ resten av stan kändes det som! Var riktigt mycket folk ute igår! Men jag blev förvånad när jag inte träffa en enda person som jag kände! Rätt ovanligt ändå när det är såpass mycket folk ute :)
Vi var ordentliga och drog hem vid 1 tiden och gick hem till mig och tjata massa som behövde komma ur oss.
Undra om grannarna hörde oss i natt :P Sen drog Virre hem och i samma stund jag la huvudet på kudden somna jag nog! :)

Får se vad som händer idag, förmodligen blir det en promenad och leta upp några stationer i Friska Karlstad grejen. Får se om syrran skulle bli med oxå :)
Sen kvällen märks det va som händer!
Det är ju riktigt gött att det "bara" är söndag och man är ledig ända till på onsdag!!! Å va gött!!! :)
Längtar gryyyyyymt mycket efter Maskinen i morgon!! Fan vad kul de ska bli!! :)

Linda och Ida (som förresten fyllde år igår! Grattis igen gumman!)
Detta kortet togs på en av det bästa kvällarna i mitt liv! Jag blev så jäkla glad över att jag fick en sån himla fin överraskning av 5 av mina närmaste!
Tack älskade vänner och syster!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Hanna
skriven :

Tack för kvällen! Det va så roligt att du kom, det måste bli fler gånger! Jag är hemma helgen runt den 18 maj igen :) KRAM

2 Therese
skriven :

Tack själv för att jag var bjuden!! Vi kanske hinner ses en snabbis den helgen! :) Ska åka till Maria då oxå men de är ju först på söndagen så :)

Och då ska du få dina pengar oxå!! :) Och så kan ju bjuda på en fika utomhus om de är sol!! Vi får hörs av närmare :) Kramar!!