ThereseStrid

Helgen

En jobb helg stod på schemat. Så jag har nu gjort mina 35 timmar sen i fredags morse tills i morse när jag gick av.
Bara 2 pass kvar denna veckan och sen en halv dag med arbetsplatsträff :) Skööönt!
Resten av helgen blev de lite blandad kompott, sålde min gamla bil bland annat.
Julia fick äran att nu stå som ägaren på den!
Stackars henne ;) haha, men hon verkar vara nöjd iallafall och har väl en bil som man inte behöver vara rädd om iallafall! Så nu hoppas jag att den går som den ska för henne!!

Sen så var det fest för Julia på lördagen! Riktigt roligt att träffa lite Kristinehamns folk man inte har sett på jätte länge!
Kul att jag iallafall kunde vara med en liten stund på festen innan jag fick bege mig mot jobbet igen!
Hoppas det passar bättre nästa gång hon är hemma så man kan hänga med ut då!
Hoppas Jullan hade en rolig och bra kväll iallafall! :))
Det var ju inte igår jag va ute i Krillehöla så de vore kul att gå ut och träffa lite gamla kompisar! :) Annars är ju utbudet där inte så värst men helt okej någongång om året :P

Söndagen igår gick sakta men säkert, lite pyssel i lägenheten när jag kom hem från jobbet sen spenderade jag timmarna väl i soffan framför tvn.
Fick även bli lite terapi samtal med Erika några timmar! Vi skratta gött åt varandra hur bittra vi var över livet i vissa stunder! Roligt att vi har hittat tillbaka till varandra efter ett lite avbrott. Jag tror det är nyttigt för olika relationer i livet man har att man har avbrott om man känner att inte allt känns rätt just då. Så jag kände för mig och Erika. Och nu är jag glad att vi hade det avbrottet så att båda fick tänka på sitt och sig själva lite! :)

Sen på kvällen orkade jag inte sova mer än 1 och ½ timme, så jag va lite seg när jag skulle åka iväg igen för sista nattpasset. 
Men jag överlevde även det och nu har jag sovit i ca 3 timmar och mamma har vart här en sväng.
Det blir nog inte några väldiga aktiviteter idag, tvätta, plocka och laga mat typ. Försöka att inte somna så jag vänder rätt dygnet nu i 2 dagar innan jag gör sista nattpasset för veckan på torsdag! 



Julia 2008 :) 



Och Erika 2008 :)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: