ThereseStrid

Hmmm

Visst fan gnäller jag om att jag alltid har ont och så överallt! Jag är extrem på att alltid gnälla om mina krämpor!
Men nu känns de så jäkla konstigt alltså, mitt huvud hänger inte med för fem öre, känns som en jäklig seg och konstig bakfylla jag har dragit på mig. Känner mig bara allmänt yr hela tiden och har gjort de i 2 dagar nu.
Jag vet inte om de kanske kan bero på att jag slutade med min medicin härom dagen eller vad de kan va.
Får nog ringa läkaren i morgon och se vad hon säger. Kanske är nåt med mina prover igen som har visat dåliga resultat förut?!
Jäkligt frustrerade att inte känna mig helt okej när man ska upp och jobba och måste tänka ibland. Haha.

Har de senaste nätterna börja drömma massa igen, varje morgon när jag vaknar upp och inser att det inte var en sann dröm denna gången heller så hugger de lite extra i hjärtat. Jag har nog en jäkla kass period just nu och svävar ut i massa dagdrömmar som jag just kan bara drömmar om ja!
Så idiotiskt att tillåta sig själv gång på gång att tro något gott om allt! Så här skulle det ju inte bli!

Men nu ska jag fixa iordning mina naglar och få lite gjort här på jobbet :)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: