ThereseStrid

Hur dum får man bli?

Varför misshandlar man kroppen så mycket och häller i sig alkohol?
Jösses vilken bakfylla och fylla det blev! Jag kommer inte ens ihåg hur jag kom hem från krogen :S Helt galet!
Nåt fel på cidern jag drack igår alltså!

Idag har bakfyllan legat över mig men det stoppade mig inte från att ta hem Cathrin och Mille på taco mys iallafall! :)
Fick även mysa massa med Mille så det gjorde min dag! Världens sötaste lilla troll! :)

Har även pratat med Maria idag och varje gång vi pratar så längtar vi mer och mer till London! Å jag ser verkligen fram emot att komma bort!!
Vill bort från allt just nu så det hade ju vart fint om det var nu typ vi skulle åka :P

Nu ska jag slänga i mig mer tacos, men ni får se en bild på charm trollet som jag har myst med idag iallafall :)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: