ThereseStrid

Inredning?!

Åå jag har suttit och kollat på bilder från mitt gamla hus bara för att se hur jag hade inredningen i det.
Jag är sugen på att göra om i min lägenhet men tusan att det är en hyresrätt! Mycket går ju göra med bara inredning, men allt är ju alltid roligare om man får sina färger och tapeter på väggarna och fina fräscha golv!

Ska försöka ta mig iväg till veckan och köpa nya gardiner iallafall så det blir lite fräschare nu till sommaren!
Vet dock inte om jag kan köpa så mycket mer inredning eller små pröttlar då jag har massa smått och gott överallt i lägenheten redan!
Men ska kanske städa undan och slänga lite sånt jag ändå inte behöver ha :)
Vill ha en ny soffa i vardagsrummet oxå, men man är ju inte miljonär som synd är!
Men kanske med nya kuddar och ny möblering skulle det bli lite bättre? :)
Ska försöka göra mitt bästa iallafall!
Så vardagsrummet är nog prio 1 iallafall! :)

Resten av lägenheten får väl vänta, det är väl sovrum, hall och badrum jag skulle vilja ha ordning på oxå :P
Drömköket kan man ju bara drömma om :)
Jag har ju redan haft ett splitter nytt drömkök en gång så jag får ju va nöjd med det! :)

Mitt kök nu:
image description

Mitt kök i gamla huset:




Får helt enkelt fortsätta hålla ögonen öppna för en drömlägenhet ;)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: