ThereseStrid

Kallt!

Har under morgonen sysselsatt mig med att försöka få upp ett insyns skydd till min balkong! Skulle ha satt upp ett på varje sida men de blåste galet kallt idag så jag valde att bara få upp det ena! :)
Det blev ju inte perfekt men helt okej än så länge! Ska fixa till det när det är varmare ute någon dag så det ser lite bättre ut :) Sen även försöka fixa till resten av balkongen oxå för nu är den inte allt för rolig!

Igår kväll tog jag ut några timmar komp från jobbet för alla tåg var tidiga. Sen åkte jag mot Kd och hamnade på middag på Trafikverkets kontor! God mat, roligt sällskap och jäkligt roliga frågelekar! Haha.
Efter ett par timmar där styrde jag hemåt och de dröjde inte länge innan jag somna hemma i sängen framför en film! :)

Nu ligger jag åter igen i sängen och värmer mig efter den kalla stunden på balkongen! Ska vila en timme innan jag ska upp och göra mig i ordning för ännu ett arbetspass i urskogen! Jag känner att jag verkligen mer och mer blir en stadsbo när jag blir arg för dåligt utbud på mataffärer som inte ligger i Karlstad och när man inte kan gå för att handla mjölk vart man än är! Haha. Så illa!!

Ha en bra första april! Hoppas ni inte blir lurade allt för mycket! :)
Nu ska jag själv försöka vara i nuet och inte lura mig själv allt för mycket!! :)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: