ThereseStrid

Kul!!

Senaste dagarna har min statistik ökat på bloggen.
Jag har väldigt få läsare men jag vet vilka de flesta som läser är, men nu när det är fler som har vart inne så undrar man ju såklart vilka dom är :)

Har fått min lönespec idag och jag tror jag och Maria kommer ha de gött i London tack vare den! Haha.
Det fattades ju ändå 20 timmar jag hade tagit ut i komp men fick ändå ihop bra många mer tusen än vad jag hade trott!
Tack Trafikverket! :)

Jobbar i Storfors idag och funderar på vad jag ska göra när jag slutar så tidigt, slutar ju redan 15:20 så jag kanske skulle prova att åka och hälsa på Alex och Lukas och se om de är hemma? :)
Man blir ju lite mer bebis sugen när man väl börjar träffa dom små liven oftare :)

Dags för nagel vård och en mandarin!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: