ThereseStrid

Om du vill ha

lite tinnitus i örona så välkommen till Daglösen!!
De tjuter, surrar, brusar, piper här jämt! Och om jag inte redan visste att jag hade lite tinnitus så hade jag förmodligen trott att jag hade fått det efter att ha vart här!
Jag tror inte att all denna elektroniken är bra för kroppen alltså?! Och alla ljud som är här.
Det kanske bara är jag som hör alla dessa ljuden för alla jag har sagt det till har inte brytt sig speciellt mycket om det säger dom.
Men varsegoda att hämta lite tinnitus om ni vill ha lite! :)
Vill ni ha regn så är det oxå bara att hämta här uppe idag! Jisses va de regnar! Tur att jag slipper jobba utomhus iallafall! :)
Hoppas våren kommer snart igen och att solen kan titta fram! Men när jag titta vädret för de kommande 2 veckorna så såg det inte så ljust ut på den fronten! :(

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: