ThereseStrid

Oväntat!

Även fast inte dagen idag blev alls som jag hade tänkt mig så blev den hur bra som helst!!
Pratade med Lars så jag fick en ny tatto tid i början på maj, jag hade tydligen en dålig dag igår och blödde för mycket så vi kunde ju inte köra alls så mycket som vi hade tänkt så Lars gav sig efter 2 timmar.
Men hoppas jag har läkt ihop bra tills i maj så vi kan köra vidare då!
Sen gick jag ju på behandlingen på Eleganzee och som alltid var det underbart skönt och Linnea fick mig på riktigt bra humör där idag!
Vi utbyter massa tankar med varandra under behandlingen och de känns skönt att få höra av någon annan hur den ser på saker och ting!
Kan även tillägga att jag verkligen tycker det är sååå synd att jag inte skulle va ledig i helgen eftersom jag fick en himla rolig inbjudan av Linnea :)
Men men de kommer fler gånger!
Sen gick jag vidare till ett info möte om ev extra jobb, eller ja inte extra jobb direkt men kanske kan hjälpa till om det behövs! Det verka va väldigt intressant och jag anmälde mig iallafall :)
Hoppas hoppas! :)

Jag ska unna mig en skön och varm dusch nu och sen ska jag götta mig med choklad pudding till Revenge ikväll! :)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: