ThereseStrid

Pjuuu!

Äntligen hemma i soffan!!
Har haft en dag som gått i ett typ!
Först vart det ju APT på kontoret, mycket snack blev det där! Och jag tror alla mina kollegor kände sig nöjda över förslaget vi tog fram och hoppas givetvis att det kanske blir uppfyllt oxå! :)

Sen hörde syrran av sig så jag följde med henne ut till Väse, där jag inte heller vart på huuur länge som helst! När jag fråga syrran om när "farthindret" vid skolan hade byggts så kolla hon konstigt på mig och fråga när fan jag hade vart i Väse sist! Haha. Jag minns fan inte när jag kan ha vart där sist men kanske i november?! Rätt längesen iallafall!
Men allt var sig likt och det var inte direkta krämpor som kom över mig mer än när jag såg kissemissarna!
Jag har ju såklart saknat katterna! Hade jag möjlighet att kunna hjälpa till på något vis så skulle jag försöka göra det, men just i dags läget så känner jag inte att kan göra så mycket, eller kanske helt enkelt inte vill. Vill inte ha en katt i en lägenhet när katten har tidigare vart en ute katt.
Men det var skönt att se de små kissarna iallafall och Sixten är ju alltid lika charmig! Haha.
I Väse hämta vi en kista som syrran skulle ha och ha veden i inomhus! Tror nog den kan bli jäkligt snygg om man får den ommålad till vit! :) Jag skulle oxå vilja ha alla mina möbler vita nu!! Man blir ju alltid sugen på att ha allt som man inte har! Eller hur?! :)
Åkte vidare mot Alster och in på Svarta lampan en sväng, hitta tyvärr inget intressant där idag, var väl inte ute efter något heller men det är ju alltid kul att kika :)
Sen in till Tyglagret på Lamberget, där hitta jag nya gardiner till vardagsrummet och en ny lampskärm :) Och jag är nöjd och tycker att det blev rätt så mysigt :) Men skulle ju såklart vart mysigare med vita möbler som sagt! :P
Sen vidare hem och hämta mig bil och drog till Bergvik, käka med syrran sen in på Affection en sväng och köpte nytt schampoo, se om det är nåt att ha! Köpte nåt för brunetter så min hårfärg kanske håller lite bättre nu! :)
Sen vidare för storhandling på Maxi! Handla mest mat och kalaset gick på över 1000 spänn, jesus!
Har även hunnit med en sväng till Ö&B och förbi mamma och fick med mig lite kantareller hem, tankat bilen, köpt nya torkarblad som syrran bytte åt mig! Tack!!

Så nu har jag tagit kvällen och känner att det var välbehövligt. Skönt att få så mycket gjort! Dock vet jag inte om jag törs kolla kontot efter denna shoppning dag! :P

Längtar efter min låååånghelg oxå! Ska bli så skönt att få träffa min bästa Linda! Och även så jäkla kul att träffa Hanna över ett glas! :)
Nej nu ska ni få slippa mitt svammel för idag!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: