ThereseStrid

Skräll!

Typiskt att det inte kan vara sol när man är ledig! :)
Det växlar mellan mulet och regn just nu, men det kan hända att solen lyser lite långt bakom molnen, så jag hoppas de flyttar på sig och solen får komma fram istället! :)

Ska göra mig iordning så fort mitt nagellack har torkat, sen ska jag bege mig neråt stan. Köpa ett duschdraperi och gå på ansiktsbehandling :)
Skönt att inleda helgen med sånt! :)
Får se om det kanske blir lite gott käk här hemma ikväll, har dock inte fått något svar av deltagarna så vi får väl se. Vill ju försöka utnyttja den här långledigheten till max! :)

Nu har naglarna torkat och jag får väl göra ett försök med att dra på mig ett ansikte oxå med min nya foundation som jag blev sugen på att testa! :)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: