ThereseStrid

Slut på långhelgen!

Ja i natt tog jag åter på mig mina stins kläder och åkte till Daglösen för att klarera några tåg. 3 tåg på 11 timmar, inte värst arbetsamt! Men lättförtjänta pengar! :) Och så slutar jag ju strax och har hela dagen fri sen!

Helgen blev bara SLAPP! Har inte gjort ett skit typ! Legat i soffan och vart allmänt trött på livet! Men det kommer fler helger som tur är! Haha.
Igår ryckte jag tag i kragen och gick upp i tid och gjorde mig iordning för 20 års kalas i Sunne!
Bara Höjen familjen var där och vi 2 mostrar och mormorn. 16 pers är det då! Haha. Folk överallt! :)
Men jag tror Robban var nöjd med dagen och presenterna!
Och jag var nöjd över tårtorna! Jäääklar i min låda va gött!! Åt 3 bitar av smörgås tårtan och 2 bitar av vanliga marängtårtan sen! Har inte vågat väga mig efter kalaset kan jag säga! Haha.
Hade även med mig kameran för en gångs skull, men givetvis var det inget batteri i den! Skräll!
 
Måste ju även skryta med att jag och mamma har börjat spela på Harry Boy, varannan vecka köper en av oss en andel för 100 och så delar vi på vinsten. Min första tur var denna helg, jag lyckades vinna 800 kr första gången jag spelar! Men kommer väl förmodligen aldrig mer vinna nu bara för de :P Men kul nybörjar tur iallafall!

Har peppat mig själv nu så idag ska jag ta den första långpromenaden på hur länge som helst! Måste fan börja röra på mig mer känner jag, men jag tycker om att va lat, jag tycker inte om gym och jag gillar att ligga i soffan. Tyvärr är jag en sån person! Men en promenad ska jag nog orka med!
Få lite frisk luft efter helgen kan behövas!

Nu blir jag avbytt här strax så jag får väl ta och ge mig :)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: