ThereseStrid

Soffhäng!

Nu blir det soffhäng resten av kvällen!
Jag hann med en tur till IKEA förut och köpte nya gardiner till sovrummet, det blev lite ljusare där inne nu :) Men köpte såna gardiner som ska dämpa ljud och ljus :) Hoppas de funkar lite iallafall!
Fick även med mig en taklampa hem som jag ska ha i hallen, grattis till mig som inte haft någon lampa där sen jag flytta in i september!
Men jag har velat hitta någon som jag verkligen tycker om, men nu orkade jag inte vänta på att hitta den perfekta så det fick bli en från IKEA, inte den snyggaste men den får duga helt enkelt! Får bli att leta efter en vardagsrumslampa nu istället så jag kan byta ut den :)
Har även hunnit med en timmes tjatande i telefon med min ex chef Maria, hon förstår vad det handlar om när man inte är nöjd på jobbet och de är skönt att prata med någon som inte säger att man helt enkelt bara får stå ut.
Sen har jag bara pysslat lite och fixat gardinerna så jag tror till och med Virre skulle blivit stolt över mig om hon får se resultatet! Haha! Jag ska verkligen inte vara nära allt som har med sömnad och textiler att göra, men jag testa att stryka och de gick väl hyffsat :P Men vi får väl se vad den slutliga dommen bliver från sömmerskan :)
Käka precis en stor portion med potatismos och fiskpinnar, så nu blir det nog lite te som jag inte druckigt på ap-länge och massa tv mys!

Puss hej leverpastej!


Nya lampan! Lite tråkig men den får funka!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: