ThereseStrid

Söndag mys på en måndag

Nu har jag gjort matlådor för några dagar, gjorde en stor pastagratäng, enkelt och snabbt!
Dock så är jag ju inte någon mästerkock så jag lyckas få igång brandvarnaren av all rök som kom ut ur ugnen!
Har ju 3 meter i tak typ oxå så innan jag fick av skiten tog de ju ett tag, mina grannar måste undrat va fan jag höll på med! Haha. Men nu får jag den inte att funka, den bara ligger och piper så jag fick ta ur batteriet och ska väl försöka få igång den igen senare. Vet nån om pipet slutar nån gång eller?

Morgondagen är fullbokad med jobb, ansiktsbehandling, däck inlämning, kanske sushi tajm med syrran och DH och GCB på kvällen. Vi får väl se om jag orkar va vaken ända till 21 :P
Ska nog lägga mig och kolla på film nu med en varm vetekudde under ryggen!
Skönt med en extra söndag så här på en måndag :)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: