ThereseStrid

Sooool

Hur skönt är det inte att solen faktiskt tittar fram när man är ledig?! :))

Har hunnit tvätta 6 maskiner idag så nu är det inte mycket smuts tvätt kvar i min lägenhet!
Sen så hjälpte Kenta mig att byta däck på min bil och så åkte jag och bytte till mammas bil så bytte han på den oxå. Skönt att ha det gjort! Inte lika gött att jag bara har fjuttiga 16 tummare på :(
Men får köpa större fälgar när jag hittar några jag vill ha och har pengar till de! :)
Sen har jag hunnit med att titta på en film och plockat lite här hemma :)

Nu tänkte jag utnyttja solens strålar och sätta mig på min mysiga lilla balkong ett par timmar!

Men vad ska man göra i kväll?! Skulle ju vara nykter, synd bara att man blir bra sugen på fest i detta fina vädret! ;)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: