ThereseStrid

Vilken miss!

De var ju inge vidare roligt väder i Karlstad i morse och när jag skulle ut och köra så insåg jag att jag vägrar åka med sommardäck ända till Daglösen om de skulle vara lika dåligt väglag här uppe.
Så efter jag hade vart på spa behandlingen så åkte jag ut till syrran och bytte bil, min gamla blåa pärla står ju kvar där ute än och har även vinter däck på så jag tog den istället.
Men kan säga att jag blev något snopen när de inte var snö eller blask någon annanstans är just i centrala Karlstad!
Så nu fick jag åka skruttbil till jobbet men tur i otur var väl de för nu har jag dammsugit ur den det värsta så om någon skulle vilja köpa den så kommer de inte få en chock iallafall :)
Kan ju även säga till alla vänner att påminna mig den dagen jag ska köpa ny bil men inte hittar någon jag vill ha på en gång att INTE köpa en gammal skrutt så länge! Jag begriper inte hur jag har orkat åka runt i den i 1 år?! HELT GALET!
Jag har nog alltid trott att den har vart bättre än vad den är :P
Nu var den gör konstig att köra och kändes som världens äldsta Flinta bil typ!
Näää påminn mig som sagt att aldrig köpa någon skrutt igen!
Om jag ska ha nån bil så länge så ska den helst inte va äldre än 15 år!! Skulle nog aldrig få för mig att köpa nåt som är äldre än en -00a nu!
Vilken skit alltså!! Haha.

Behandligen i morse var underbart go!
Det blev en annan än vad jag hade tänkt mig men de gjorde absolut inget då jag verkligen fick slappna av och må gött!
Aroma flow heter behandligen och jag gjorde den på Suzie Picant eftersom jag fick presentkort där när jag fyllde år! :) Ska boka in en vanlig massage där nu oxå eftersom jag har pengar kvar :)
Lätt värt att testa! :)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: