ThereseStrid

Å vad jag är glad!

Över att jag tog bort den där fejsboken!
Allt känns så mycket mer "personligt" nu när man får ett sms eller ett telefonsamtal!
Det är inte bara att någon hör av sig för att de har sett vad jag gör genom fb, utan för att de faktiskt bryr sig!
Jag är glad att få höra från mina vänner vad de gör nu förtiden genom att jag pratar med dom istället för att jag snokar runt inne på fb och tar reda på det! Och ja det var det jag använden fb till mest! Att snoka!
Och då ställer jag frågan vem fan är så jävla prektig och inte vågar erkänna att den snokar där inne?!
Visst fan gör väl alla det!
Men å vad glad jag är att jag får höra av vänner genom, samtal, sms, handskrivna brev och bara ett vanligt knack på dörren! Känns så mycket mer verkligt!
Och om jag känner samma känsla om 1 år som jag gör nu är en annan femma, men nu känns det som jag aldrig mer vill ta upp skiten!
Jag blir bara ledsen av att påminnas om massa gammalt groll, dock saknar jag att kolla på bilder på alla mina vänner! Bilder betyder så mycket och jag vill kunna dela med mig av allt vad en bild säger men ibland är det svårt att nå ut till alla genom en blogg som man vill dela bilden med!
Min blogg är ju inte privat men alla vet ju inte om att jag har en och jag säger bara ibland till folk att jag bloggar!
Samtidigt som jag vill vara lite hemlig så vill jag ju nå ut till mina vänner genom den här!
Känns som min blogg är mer personlig än vad min fb va!
Hejja för att bojkotta fb! :P


Innan jag hade fb så såg jag ut så här och delade av mig av alla mina bilder på Lunarstorm!! Haha. 
5 år sen nu jag tog studenten!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 cathrin
skriven :

ja men det är ju tur jag har fb kvar så jag kan ta reda på mssa skvaller som vi kan prata om sen;)

2 Therese
skriven :

Ja det är att en jäkla tur de Catten! Annars skulle ju inte vi ha något att prata om! ;) Haha!