ThereseStrid

Bebis mys!

Så nu har jag göttat mig färdigt och slog av hockeyn då Brynäs gjorde de fjärde målet och Färjestad kommer knappast ikapp på ett par minuter!

I morse så ringde klockan halv 9 men jag låg faktiskt kvar och snooza till 9! Jag hatar att snooza annars men idag när jag inte hade någon tid att passa va de gött! Hörde då av mig till Catten och fråga om de var vakna så jag hoppa upp och gjorde mig klar, men när jag käka frukost så tog jag tag i papprena från mitt försäkringsbolag samtidigt.
Har skaffat livförsäkring och olycksfallsförsäkring från att jag fyllde 25 år, men iallafall så jag sitter och fyller i de och ska avgöra vilka belopp jag ska få ut om jag skadar mig eller blir invalid. Fick ringa försäkringsbolaget och fråga lite hur man skulle tänka och sånt. Sen skulle jag även fylla i vem som får rätten att ärva mig ifall om jag dör.
Känner mig så delad i såna frågor! Jag hoppas ju såklart inte att jag kommer dö inom det närmsta men ifall om de skulle hända så måste ju mina närstående veta vad jag ville och sånt.
Men vem vill man ska få ärva av en när man är 25 år? Självklart vill jag ju att mina närmaste blir dom som ärver, men jag vill ju även att barna får sin del oxå så att inte allt går rätt till Vickan. Men det är väl sånt jag får skriva ner i ett eget brev kanske. Vilka jäkla funderingar alltså!!
Men nu till dagen! Va ju bland Sveriges mysigaste sällskap på förmiddan, Mille och Cathrin! Milton va så jäkla go och bara skratta nästan hela tiden! :) Vi gick ut och gick med han en sväng och sen satt vi bara och töla om allt mellan himmel och jord! Så mysigt att ha lite bebis tid lite då och då :) Men när han börja dreggla och spy lite så fick Cathrin ta över ;) Jag får träna lite sakta men säkert! Hehe.
Åkte sedan hem och laga mat, gjorde lite matlådor så man har ett tag! Sen blev det soffan och där tvärsomna jag! Suck! Men nu tror jag att jag sovit och ätit igen allt från i helgen! Söndagen kan jag säga va hård! Och sen jobba tidigt både måndag och tisdag gjorde inte saken bättre, men nu ska jag nog va lite mindre sliten och hoppas jag orkar hålla mig vaken i morgon förmiddag när jag ska tvätt så jag även får städa upp lite här hemma! Har väl sagt att jag ska städa i typ 2 månader nu!! Haha.

Nu blir det film och slappa! Ha en härlig onsdag kväll!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: