ThereseStrid

Braig helg!!

Å vad nöjd jag är med helgen hos grannarna i väst!
Maria och jag har haft en skit härlig helg! God mat, härliga promenader, roligt krogbesök, skrattat så jäkla mycket åt grannarna, lagomt mycket cider och massa annat!!
Sen att vi impuls bokade resan gjorde ju helgen ännu härligare :) Jag längtar som tusan efter allt som ska hända nu!!
Maria hade så himla mycket fina saker! Å jag blev galet sugen på att köpa en snygg klocka efter att jag fått se hennes! Ska se om jag kan spara ihop tillräckligt mycket tills vi åker så jag kanske kan köpa en då :)
Vi prata även på att dra iväg i höst igen på en resa, då kanske även syrran och Linda följa med! :)

Nu ska jag äta lite kvälls mat och kolla på film! :)

Bilder på fina Maria från i helgen och på det fina hjärtat jag fick av Linda i födelsedagspresent! Får ett leende och blir glad varje gång jag ser det på min ytterdörr! :)



image description

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: