ThereseStrid

Det går lite för lätt..

Kan inte direkt klaga på nåt nu, de mesta går istället lite för lätt!
Om det är något problem så blir det oftast lös alldeles för lätt. Jag är inte van vid sånt!
Men jag njuter ju såklart! Det är ju alltid kul när saker och ting går som på räls!
Men så tänker man tillbaka på hur det såg ut för ett år sen, samma visa då, allt gick väldigt lätt i många månader och sen brast allt! Nu ska jag kämpa med mig själv för att det inte ska hända igen! Jag måste tänka på att leva i nuet och må bra just nu! Och det gör jag faktiskt!
Jag lever på allt som hände i helgen än! Tack alla underbara vänner och människor för att jag fick en sån himla bra och minnesvärd helg när jag fyllde 25 år!!
Kunde jag spola tillbaka tiden 3 år så hade jag gjort detsamma för min syster då hon fyllde 25 år!! Men jag får satsa på 30 år istället ;) Inte långt kvar ju!
Lev i nuet! Må gött! Tänk positivt! Var glad över va mycket goda ting och människor jag har runt omkring mig!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: