ThereseStrid

Har stinsat klart för idag..

Sitter och väntar på att sista tåget ska komma in i Kr.hamn så jag kan åka hemåt sen! Ska nog inte dröja allt för länge :)
Mamma, moster och Henning ska komma förbi en sväng så moster får se vart jag bor! De ska ändå till min morbror och fira hans 60års dag i Karlstad så då tittar de förbi på samma gång! :)
Blev så sugen på att åka ner till Gbg snart efter att ha fått se alla nya kort på Tilde!! Gud vad stor hon har blivit! :) Hon växer verkligen så det knakar! Och snart fyller hon 1 år! :)
Senare under dagen ska jag försöka styra en fika med Sebbe om han har tid! Den mannen är ju upptagnast i Sverige och har aldrig tid att ses typ! :P Inte dåligt att jag hann se honom en sväng i söndags då han och Malin skulle käka!
Sen blir det ju jobb igen i natt! Jag kommer njuuuuta på fredag kl 07:00 när jag tar helg alltså! Sitta och åka vägen mellan Karlstad - Filipstad och sen mötas av skylten i Filipstad "Bra mycket bättre" får mig fan att spy!!! Bra mycket bättre än vaddå undrar jag bara?!
Men nu är det bara 5 pass kvar till helg och nu kom tåget in i Kr.hamn så nu droppar jag!
Ha en fin lördag! Hoppas solen tittar fram så vi får lite värme! :)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: