ThereseStrid

Hur typiskt!

Fick hem HM katalogen härom dagen och bläddra igenom den nu, ååå vad mycket jag skulle vilja ha!
Så här är det jämt! När man vet att man inte ska köpa nåt då hittar man skit mycket man skulle vilja ha!
Och när man behöver handla något nytt plagg då hittar man ingenting!!
Men ska att hålla i mina kronor tills London resan och se om jag får tag i massa goddigt där istället! :)
Annars finns ju HM kvar! ;)

Solen lyser som fan idag och helst skulle jag bara vilja sitta hemma på balkongen och sola!! Jag vill ha en ledig dag och bara kunna sitta där! Men på mina lediga dagar så är det aldrig bra sol känns det som! Haha.
Vi får väl se hur det är på onsdag när jag är ledig! Jag gissar på mulet och kanske en regn skvätt!!
Men ska nog slå upp dörra på jobbet och sätta mig en stund utanför! :)
Ett tåg kvar sen heeeeeeeeelg!!!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: