ThereseStrid

Kvällsmaten

Den består ikväll av rostade mackor med jordgubbssylt och apelsin marmelad och sen dricker jag marzipan te! Teet var godare idag än vad det brukar va! :) Mums!

Efter jag sluta jobbet förut åkte jag och träffa Stefiz en sväng och jag kan säga att det är inte en enda gång man inte skrattar åt honom! Han har såna jäkla idéer och saker att berätta! Jag, Virre och Jossan fick även lite födelsedagspresenter av honom, sprit och vin! Sa till honom att vi inte ville ha några presenter utan bara att han kommer på våran fest man han propsa på mig det ändå! Tack Stefan!
Kan säga att alla skulle ha en vän som Stefan, vi har haft våra tvister men fan vad glad jag är att vi hittar tillbaka till varandra jämt! Så jävla bra och rolig kompis som jag har gjort så mycket kul med! :)

Nu blir det tv kväll framför DH, eller ja om trekvart! Får se på Äntligen hemma så länge :)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: