ThereseStrid

Omogen!

Tyvärr så är jag galet omogen när det kommer till rent hyfs! Jag blir så jäkla vrång på människor som inte kan städa upp efter sig på allmänna platser där andra människor vistas!
Det är väl helt jävla självklart att man torkar upp om man spiller ut kaffe?!
Det är väl självklart att man tar bort ränderna ur toan efter man har skitit?!
Det är väl klart man plockar undan sina grejer från ett säte så att andra människor kan sitta ner i stället för att stå upp på bussen?!
Det är väl självklart att man slänger sånt som ska slängas?! Och om man nu missar papperskorgen så tar man väl upp det och slänger i det rätt?!
Och så vidare ni vet.....!
Nu säger inte jag att jag är perfekt och aldrig gör fel! Jag slänger grejer ute i naturen, ibland tappar jag kvitton som jag missar att ta upp mm. men jag vet att jag inte medvetet lämnar "min egna skit" efter mig. Jag diskar ordentligt mina köksgrejer efter att ha ätit, jag ställer tillbaka burken med fel kryddor jag tog på ICA på samma hylla som den stod, jag torkar upp mitt spillda te hos min vän när jag är där på fika.
Ja men ni fattar! Helt vanliga jävla rent hyfs grejer!
Men folk som inte kan böja sig ner och städa upp efter sig på golvet de får fan inget vänligt leende av mig.
Och jag är så jävla fantig för jag total vägrar att städa upp efter dom!
Jag tänker inte va deras jävla morsa!
Men detta är ju ett problem som alltid kommer finnas kvar så man får väl helt enkelt börja blunda för alla skit som ligger och skräpar!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: