ThereseStrid

Överraskad!

Ja i lördags blev det ju resturang besök för min och syrrans del! Fast inte riktigt som jag hade tänkt mig!
När vi kom in på Frost och vi hade hängt av oss jackorna och skulle sätta oss så hade jag precis tittat in och tyckte jag kände igen några tjejer som satt vid ett bord men tänkte inte riktigt på det för jag hade inga glasögon på mig och såg ju inte exakt vilka de var förrens syrran tog med mig till just det bordet och där sitter 3 av mina bästa vänner och väntar på oss! Jesus va jag blev chockad! Jag var så jävla oförberedd på att de skulle sitta där.
Jag lyckades väl efter ett tag lugna mig efter all skrik och skratt jag hade åstakommit med. Efter en liten stund kom även den fjärde och sista vännen dit som hade total lurat mig hela veckan!!
Tack Linda, Maria, Ida, Virre och Syrran!!
Vi åt god mat, drack gott, pratade mycket och skrattade ännu mer!
Sen åkte vi hem till mig på förfest, tyvärr saknades Maria då hon åkte hem till Säffle.
Men hemma hos mig blev det mer dricka, mer snack och mer skratt!
Virre som var nykter va snäll och körde ner oss till krogen sen och med min tidsuppfattning som var helt borta så befann vi oss på krogen 22:55, jag trodde klockan var närmare 24:00 eller nåt. Haha.
Tempel blev det hela kvällen och vi hade galet kul!
Jag är så nöjd över att ha haft en fantastisk födelsedags vecka och den avslutades på bästa sätt genom att vara med min älskade vänner!
Jag är så tacksam!!!!

Igår hade jag och Linda en riktig bakfylle dag, vi sov, åt pizza, sov, töla massa sen vid 18:00 tiden orka vi ta oss i kragen och gå utanför dörren iallafall! Linda fick åka hem till Årjäng och jag åkte till Mc Donalds och träffa Sebbe och Malin en sväng! Hade en riktigt bra söndag och somna väldigt gött i soffan sen på kvällen! :)

Åter igen en period med jobb nu, kör 12 dagar på rad nu men är verkligen laddad efter alla roligheter jag har fått vart med om!! Och känns skönt att kunna åka gött till jobbet igen, Hillbillys (som Linda kallar honom) går som en vit dröm!


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: