ThereseStrid

Sammanträffande?

Jag tänker mycket på hur konstigt det är när en person jag inte träffat på jättelänge dyker upp i mina tankar och sen någon dag senare träffas man ute någonstans. Det måste väl betyda nåt?! Är det sånt som kallas ödet?

Jag och Virre har haft perioder i livet då vi inte umgåtts så intensivt som vi gör nu. De perioderna har vi kanske talats vid i telefon en gång i månaden typ. Men nästan ALLTID så när den ena av oss har ringt den andra så visste vi om att det skulle ske just den dagen, för då har någon av oss drömt om den ena eller tänkt på den samma dag. De låter nåt i stil med -Åå jag visste att du skulle ringa för jag drömde om dig i natt!
Så konstigt hur det faller sig så väl med en del personer!
Senast idag har 3 stycken såna här händelser inträffat!

Har länge tänkt åka till en kompis och kolla på film någon dag och idag tänkte jag skicka ett sms och fråga om vi skulle ta de i helgen, under tiden jag låg på min behandlig får jag sms från denne kompisen som frågar om vi ska kolla på film någon kväll snart?!

Sen på väg till jobbet möter jag en bil med en person i som jag inte sett på flera månader men som ändå vart i mina tankar jätte mycket de senaste dagarna!
 
Och sen börja jag tänka på Erika, att vi inte träffas alls ofta men ändå känner varandra så jäkla väl och att så fort vi pratar om nåt eller någon så dyker det upp någon dag efter, det händer ofta! Just när jag satt och tänkte på henne så ringer hon! Jag mer eller mindre skrek väl ut att detta är fan inte sant!! Haha.

Vad kallas det när de blir så här?
Är det ödet eller?

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: