ThereseStrid

Som på julafton!

Jag är som ett litet barn dagen innan julafton! För satan vad jag längtar efter att få komma iväg i morgon och träffa Maria! :) Va skönt att bara få komma bort! :) Pirrig som tusan och hoppas på en TOPPEN helg! :))

Vaknade för typ en timme sen, ligger fortfarande och drar mig i sängen då jag inte har bråttom alls nu :) Ska möta upp Jossan på stan vid halv 12 tiden och kolla runt lite och se om vi kan hitta något roligt, sen kanske prata lite om festen :)
Ska även försöka hinna förbi Virre en sväng.
Å sen ska jag på ansiktsbehandling igen, det är fjärde gången nu och det börjar synas lite resultat :) Idag är det även portömning som står på schemat, ska bli intressant att se hur det känns :)
Ska bli skönt iallafall att få lägga sig och slappna av en stund :)
Syrran va så snäll igår och lyckades boka in en klipptid hos Malin i morgon oxå då jag nästan grinade igår när jag skulle borsta håret och det typ inte gick. Jag har fått så slitet hår de senaste :(
Men ska bli skönt att äntligen få klippa sig och få bort de gamla och till veckan ska jag försöka slänga i en ny färg oxå så lite av det röda försvinner!
Kanske även ska unna mig att gå förbi Suzie Picant idag och boka in något för mitt present kort jag fick där ;)

Å nu ska jag nog sova lite igen för att sedan gå upp och äta gröt och göra mig i ordning :)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: