ThereseStrid

Sova sova säng säng säng..

De är lätt att va efterklok som alla vet!
Jag har nu kommit på att jag har köpt en skit hård säng! Efter att ha vart hos Maria i helgen och sovit super skönt i hennes mjuka säng så vill jag ha en ny!
Hur ska jag göra?! :S Köpa helt nya madrasser eller testa att bara köpa en ny bäddmadrass?
Står i valet och kvalet! Med tanke på att sängen inte är super gammal heller så känns de så sjukt onödigt men fan jag sover skit dåligt i den så jaaa jag vet inte :S
Ekonomiskt oberoende?! Ja tack!!

Deklaration kom ju igår så jag kollade den och fick nästan tillbaka en månadaslön men då var det med resor så visst fan är jag väl nöjd men ändå så är det sjukt dyrt att pendla varje månad och få typ 11 tusen tillbaka på resor bara är ju rena skämtet ju! Men man ska ju va glad för det lilla man kan få!
Är jäkligt nöjd om diesel priset inte höjs nåt mer nu oxå så man slipper bli ruinerad!
Kommer iallafall bli intressant i april månad och se vad mycket jag har i tankräkning då jag inte planerat i någon värre resor än till och från jobbet typ och lite privat. Kan nog bli en ganska stor skillnad att gå från bensin till diesel! :)

Ska ta vägen förbi Höjen idag när jag åker hem från Torsby, Challe har ju fyllt 11 år så jag ska åka in med en liten present då jag inte hinner komma på nåt kalas där uppe i helgen! Tiden går snabbt när man tänker efter, Robban fyller 20 år om ett par veckor! Herregud va gammal han har blitt! Och Becca 17 år i juni! Gissar ju på att Robban kan få barn innan mig.. Haha! Det skulle va just snyggt de! :)
Torsby förövrigt idag är lugnt och skönt och näst intill tågfritt! :P

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: