ThereseStrid

Svamlar

Vilken konstig dag det är idag! En riktig snurr dag alltså!
I natt har jag drömt om att jag blev en vampyr och jag gillade det! Eller ja allt förutom att jag skulle gömma mig då det började bli gryning, då blev jag ledsen och syrran som var med mig försökte hjälpa mig och sånt.  Jag har sett på tok för mycket på True Blood! :( Haha!
Sitter på jobbet nu och där har vi 2 datorer, jag vet inte hur många gånger jag har under dagen försökt att styra den ena datorn med den andras mus. Helt kapput i huvudet! Yrt yrt yrt!
Prata med Virre förut och båda var lika trötta, vissa gånger var det enda jag kunde få fram massa -Men ööööööh! Jag vet inte vad jag ska säga!
Virre svamla massa om att hon skulle sätta sig och sy, sen kom de från henne viskandes -A jag går väl och sätter mig där ute.
Jag hörde inte vad hon sa så jag fråga väl och hon bara -Öööh nää jag bara svamlar massa de var inget!
Haha pratar med oss själva och har oss när vi sitter i telefon :)
Vi har planerat in lite grejer till festen nu som kommer hända, hoppas det blir lika roligt som vi har tänkt oss :P
Längtar som satan efter den 24de! :) Synd bara att så många inte kan komma pga jobb och sånt :( Men det kommer säkert bli skit kul ändå! :)

I helgen sticker jag iväg till Maria! Åååå vad jag längtar! En hel helg ihop med Maria ska bli så kul!! Jag ska köpa med lite gött käk och dricka innan jag åker dit så vi får det mysigt! :)
Linda var avis på att jag skulle åka dit, men vi lär väl planera in en till helg då det passar henne oxå!
Kanske kan fråga Ida oxå någon gång om man ska åka över :)
Näää bara en massa svammel nu oxå, bäst jag slutar innan det blir för mycket! :)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: