ThereseStrid

Svammel

Åter igen på jobbet för några pass innan man kan ta helg igen om en vecka!
Men jag klagar inte! Jag är glad att jag har ett sånt jäkla bra jobb! Men dock blir det långsamt när det inte finns så mycket tåg ute!
Men nu blir det en jobb helg som består av eftermiddag/kvällsskift och 2 nätter nästa vecka + 1 övertidstur på måndag så man går ju runt även denna månaden!

Beställde hem lite prover på mineralsmink från www.tikei.se i förrgår och fick hem de igår! Så jag testade lite i morse och de lilla jag lyckades få på mig efter lite krångel så känner jag mig nöjd!
Man känner sig inte alls lika "tung" av allt smink när det bara är torra produkter som man gör när man använder blöta! Och till min dåliga hy så tror jag att detta kan funka riktigt bra bara jag lär mig handskas med dom :)
Men så står jag i valet och kvalet (som jag alltid gör med allt!) om jag ska lägga en beställning på mer smink därifrån eller vänta tills mitt vanliga har tagit slut och jag hunnit vart i London!
Haha jag har såna jäkla I-landsproblem!
Men kan rekomendera alla som är nyfikna på mineralsmink att beställa prover därifrån för att se vad ni tycker om det! :)



I morgon ska jag även iväg på min sista behandling på www.eleganzee.se för min acne och jag kan säga att jag är riktigt nöjd och ser resultat! Dock vet jag att jag har finnar och dålig hy än, men det är och känns som en stor skillnad redan och det har ju trots allt bara gått 5 veckor sen den första behandlingen!
Ska bli intressant att se hur nästa behandling som är en diamant slipning funkar på mina ärr! De är ju det som syns mest nu, allt som sitter kvar efter de där dumma finnarna! Men förhoppningsvis kommer de bli mindre synliga oxå! :)

Å nu hoppas jag att den sista timmen på jobbet går snabbt, min mage kurrar och jag är grymt sugen på att åka hem och göra smörstekta kantareller som jag har i kylskåpet! ;)
Men först måste jag in på Ica i Filipstad och köpa lite mat jag kan göra matlådor av tills i morgon när de blir ett 11 timmars pass på jobbet! Jag kommer ju förmodligen hungra ihjäl om jag ska sitta här och rulla tummarna bara! :)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: