ThereseStrid

Lördag!

Lördag morgon nu då! Är glad att jag kunde somna om vid 2 tiden i natt när jag vakna första gången! Och sen sova ända till nu! Jag har ju kommit in i en period igen så jag vaknar skit tidigt på morgonen, helst vid 5 tiden! Va fan ska man göra då lixom? Sen är ju hela dagen helt seg för man är så trött! Men som sagt hade jag vaknat och inte kunnat somna om vid 2 i natt så hade jag vart tokig! Somna ju lite för tidigt igår så det är väl därför :P Tror jag somna när klockan var 22 eller nåt :P Men det tog på krafterna att gå upp vid 4 igår morse och sen åka bil i typ 115 mil! Gaaaah!
Men hoppas jag slipper göra det på ett bra tag nu!
Och nu har Kenta eller jag inga innestående skulder till varandra som vi kan bruka heller så :P Det ska krävas mycket fjäsk om vi ska göra en sån resa igen! Haha.

Veckan som har gått har bestått av födelsedagar, först jag, sen Anders som fyllde 11 eller 44 om man tycker att han är så mogen ;) och sist morfar som skulle ha fyllt 89 år om han hade levt :) Veckan har vart bra med lite moster mys med Charlie och sen lite bilresor och så var jag och hjälpte Virre i butiken en dag oxå! De var skit kul att få va med och sälja lite balklänningar och framför allt så fick jag ju prova några förra veckan oxå ;)
Nu prata jag med mamma så jag ska åka dit en sväng, kan nog tigga till mig frukost då oxå :)

Heeeeeej

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: