ThereseStrid

Vår!

Vårens första dag idag! Och va härligt de var när de var ljust ute vid halv 6 i morse när jag åkte mot jobbet! :)
Men det är väl i helgen man ska ställa fram klockan va?! Har inte så bra koll på de där! Men får se till att kolla så allt blir rätt innan man åker till jobbet på måndag iallafall! :)

I morse när jag åkte till jobbet så kom jag en liten bit utanför Filipstad och rätt ut i vägen springer en hund, kan säga att de va jäkla tur att jag inte körde på den! Jag stannade till och kollade om den hade någon ägare med sig men såg ingen och åkte därefter in på en väg som hunden va på och såg ett hus där så jag gick och knacka på för att kolla om de va därifrån den kom. En kille kommer fram till dörren men öppnar den inte och typ undrar väl vad jag vill så jag peka på hunden som stod brevid mig och sen på vägen typ. Han bara log och nicka typ men inte släppte in hunden eller sa nåt annat så jag åkte väl därifrån men fan hur folk är med djur alltså!!! Vill man ha hunden vid liv borde man väl va lite mer rädd om den?!

Har nu bokat massage på Suzie Picant oxå! Ska bli kul att se hur det blir! :) Dock va de så jäkla långa väntetider så jag fick ta de i mitten på april. Men ska bli gött iallafall!!
Och idag ska jag på min femte ansiktsbehandling! Så gött!! Och jag kan säga att den har gett resultat mot min acne! Har inte alls lika mycket som förut! Nu är det mest ärr och små plitar kvar! Men ska ju göra behandling mot det oxå så då hoppas jag att det mesta kan bli bättre oxå! :)

Lunch på jobbet nu innan jag slutar om en timme!! Skönt att åka hem och ha hela eftermiddagen kvar!! :)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Cathrin
skriven :

gött att ansiktbehandlingarna hjälper:)

2 Therese
skriven :

Ja verkligen!! Skönt att kunna se resultat och jag hoppas de håller i sig! Jag kommer ju aldrig kunna få perfekt hy men iallafall lite bättre! :)