ThereseStrid

Boots

Livsfarligt att gå in på nätet nu och googla affärer i London!!!
Jisses vad mycket gött de finns! Och om en vecka är jag och Maria där! Hoppas verkligen att jag tycker om det för i såna fall blir det nog en resa i höst igen! :)
De sämsta är väl att man inte har obegränsat med pengar, men vi kan nog köpa med oss lite grejer iallafall ;)

Åter igen en natt på jobbet i Daglösen, detta är näst sista natten här innan semestern på 10 dagar! Klämmer även in ett övertids pass i Sunne i morgon kväll så jag kommer vara lagomt trött på torsdag när min semester börjar :)
Men det känns så skönt att slippa åka väg 63 och upp till v*****a Daglösen på 1 och ½ vecka! Skönt att slippa det för några dagar!
Nästa semester kommer ju snart den oxå! 1 och ½ månad kvar så är det dags för 4 veckors ledigt och PIP :))

Har just börjar läsa första boken i Camilla Läckbergs serie, dumt nog läste jag sista boken först ;) Haha.
Men ska försöka mölja igenom alla nu fast i rätt ordning :) Ska lägga en beställning på Adlibris i morgon så jag har ett paket med godsaker att hämta ut när jag kommer hem från London oxå!
Men nu blir det att läsa lite innan första och enda tåget kommer för detta pass!

God natt!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: