ThereseStrid

Host host

Har nu kommit hem från jobbet, var förbi Maxi på vägen hem och köpte lite tycka synd om mig grejer. Halstabletter, glass, juice, gott bröd och ett nytt nagellack! :)
Nu skulle jag bara behöva ha någon som pysslar om mig när jag har lite ont i halsen och är hängig ;P Haha.
Men en bra medicin var iallafall nagellacket, ett Magnetic nagellack :) Jätte bra om man har tröttnat på alla sina "vanliga" lack :)

Har testat att hålla magneten åt olika håll :) Och bortse från mina dåliga nagelband och inte fullt så fint målade naglar :P

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 cathrin
skriven :

cooolt

2 Maria
skriven :

Jääääääklar vad fräckt! Fanns det på Maxi? :D

3 Therese
skriven :

Japp de finns på Maxi! :D De hade inte inne så många färger nu :( Men man kan ju köpa ett bara för att testa :D Och ja visst är de coolt! :D