ThereseStrid

Illa!

Jag börjar känna mig mer och mer som en ungkarl.

Jag äter gärna ute för att slippa laga mat.
Min lya består av dammråttor, pollen och disk för mesta delen.
Jag bryr mig inte om alls hur jag ser ut eller klär mig vissa dagar.
Min kagge börjar växa mer och mer och brösten börjar allt mer påminna om "manboobs"!
Jag sitter mer än gärna i bara underkläder och glor på tv om kvällarna.

Idag började jag ta tag i problemet och lagade hemmagjorda biffar, under tiden de skulle bli klara så diskade jag all disk jag hade.
Sen efter maten började jag gå lös med rengörningsmedel och disktrasan. All pollen ska bort! Dock inte i kväll ;)
Innan jag åkte till Kr.hamn på eftermiddagen sminkade jag mig hyfsat till och med!
I morgon får jag väl försöka fortsätta! :) Kanske en PW och mer städning!
Sen ska jag för första gången på sjukt länge även baka! Emelie kommer hit på fika och tjejsnack så då ska hon få hembakat :)

Nu får det åter bli en kväll i soffan :P

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: