ThereseStrid

London shopping

Så där, nu är helgen över! Solen har vart framme hela dagarna så jag har spenderat tiden utomhus för de mesta!
Men tänkte visa några bilder på vad jag köpte i London!
Blev ju inte så mycket som jag hade tänkt, men kom hem med en hel del ändå :)
Och jag visar upp en del här bara, köpte en del basplagg och sånt så det kanske inte är så kul att se :)


2 linnen från New Look


1 linne från New Look och 1 från Primark


1 klänning från Forever 21 och en från Primark


En del underkläder från Primark


Och sen lite påfyllning i må gött skåpena!
Några nagellack och parfymer bl.a.

Det var en del som sagt!
Jag blev lite "mättad" på shopping och tror att det kommer vara lättare om man åker dit en till gång! :)
Men kan dra lite snabbt vad vi gjorde de dagarna vi var där oxå :)
Måndag: Landade runt 9 tiden, åkte och checka in på hotellet direkt då, sen ut på shopping jakt på Oxford Street! Vi gick och gick och gick! In i alla möjliga affärer och små butiker! Men det var kul att se nåt annat!
Köpte massa smått och gått inne på Boots oxå!
Sen på kvällen drog vi till hotellet och gjorde oss iordning lite och gick och käka på en resturang vid Paddington, det låg rätt nära vårat hotell! Sen hem och sov! Vi var as trötta!
Tisdagen: Upp tidigt och drog iväg till Camden, vi gjorde en liten miss att vara där förtidigt! De flesta öppnade runt 10-11 men en del marknadsstånd öppnade senare än så, så vi såg inte allt, men mycket! Och de var grymt kul att få gå runt och kolla in alla olika kulturers kök! Det luktade så mycket mat alltså! Och jag blev mest hungrig hela tiden! Haha.
Sen efter att Maria hittat lite fynd i Camden och vi fått i oss lite mat så åkte vi till Chinatown. Vi hade nog förväntat oss mer än vad det var, men vi hitta några småbutiker där som vi kolla lite i och köpte någon smågrej typ.
Sen var det bara att vänta och vänta och vänta! Vi skulle på musikal och vi kände oss klara vid 4 tiden typ och musikalen började vid halv 8 så vi drev runt lite, satte oss och sola och kollade lite i affärer typ.
Efter en del gåing igen och mat så drog vi till musikalen! Thriller!! Och jäklar vilken musikal!! Det var så grymt att få höra all musik och se alla duktiga människor som var med i den!! Det är verkligen något som jag rekomenderar att göra om man är i London! GÅ PÅ MUSIKAL!
Sen efter den var det bara att åka direkt hem till hotellet och sova.
Onsdagen: Vi hade bestämt oss för ett besök på Westfield köpcenter och här snackar vi köpcenter!
JÄVLAR VA STORT! Om jag inte har helt fel nu så har jag läst någonstans att det är ca 200 butiker där inne och de kan nog stämma! Det fanns alla möjliga affärer! Alla dyra affärer som Prada, Dior, Gucci och sånt där, sen till oss vanliga dödliga människor som får handla på lite billigare fanns det New Look, River Island, Boots, Zara och sånt. Men skit kul att ha vart där och sett allt och alla resturanger där oxå!
Och det var jätte fräscht och alltid någon som kom och plockade upp skräp och städade direkt efter man ätit och sånt! Verkligen ett ställe man kan åka till om man bara vill driva runt inomhus en dag :)
Vi spenderade hela dagen där och åkte sen till hotellet ganska tidigt och la oss, för att sedan åka hem på torsdagen! :)
Men för er som inte vart i London kan jag rekomendera det!
Men var lite smartare än vad jag var och ta med er ett par bra skor att gå i! Har nog aldrig haft så ont i fötterna som jag hade där! :P

Nu har ni iallafall fått en liten överblick om hur jag och Maria har haft det :)


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: