ThereseStrid

Mardröm!

Vakna för en liten stund sen av att jag drömde en mardröm. Tur att det var det mildaste mardrömmen jag har vart med om!
Jag drömde att min bil hade stannat mitt på vägen någonstans och inte fick jag igång den igen.
Helt slut på batteri och när jag ringde min syrra och fråga om starthjälp så sa hon bara -nej. Inget mer! Haha. Snäll syster!
Men HA jag vaknar upp och inser att allt bara var en dröm! :)
Och jag är glad att det inte har vart värre mardrömmar än så den senaste tiden! Vad har hänt?! Kanske känner jag mig trygg?! :)

Nu ligger jag istället och funderar på 1. om jag ska försöka somna om, 2. försöka kolla på ett avsnitt av Sherlock Holmes eller 3. helt enkelt gå upp 3 timmar förtidigt och göra något nyttigt?!
Svåra beslut jag har i min vardag!
Tror nog jag försöker mixa alternativ 1 och 2 och plussar på en alternativ 4 som får bli frukost i sängen! :D

Jag läääääängtar tills i morgon! Ge mig lördag! Och gör mig mindre förkyld tills dess! :)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: